Pesukone rikki.
v***@gmail.com
2015-09-13 13:08:14 UTC
Mulla ei toimi tämä edellämainittu poistopumppu. Voisiko esim. tämän ketjun aloittaja antaa vinkin siitä, mitä kautta siihen saakelin pumppuun pääsee käsiksi. Alta, takaa, kyljestä. Ensimmäinen pesukoneremontti alkamaisillaan.
Asko
2015-09-13 17:18:17 UTC
Post by v***@gmail.com
[...]
Eikös kaikissa pesukoneissa ole siinä etuseinän alareunassa luukku,
josta pääsee tekemään "hätätyhjennyksen" silloin kun poistopumppu on
rikki tai sähkökatko yllättää. Tuo samainen luukku on tarkoitus ihan
normaalikäytössäkin avata noin kerran vuodessa ja tyhjentää sinne
kertyneet hiukset ja roskat, jotta vesi pääsee kiertämään normaalisti.
Oletko tämän puhdistuksen jo tehnyt?

Pesukoneita en ole juurikaan availlut, mutta sen verran tiedän, että
vesi valuu luonnostaan alaspäin, joten eiköhän se poistopumppu ole yksi
niistä alimmaisista osista, joita koneesta löytyy. ;)

-Asko