Fiskars UPS 08 kytkentäkaavio
h***@gmail.com
2017-02-21 08:37:26 UTC
Onko jollain tollaseen vehkeeseen kytkentäkaaviota, kun vaihdoin
akkuja niin en tullut ajatelleeksi että noi elektrolyyttikonkat olisi
ollut ehkä syytä vaihtaa kanssa. Nyt kävi niin että savun hälvettyä
on toi piirilevy musta ja mitä lie palanut samalla ainakin foliot
saivat hyvästi kyytiä. Jos jollakulla sattuu olemaan vastaavaa
varaosiksi voisin sitäkin harkita.
UPS on jostain -80 luvun alkupäästä.
/Jari
Hei
Tämä on jo aika vanha juttu.
Mutta minulla on Fiskarsin UPS-80 ja se lopetti toimimasta mitasin akut ne oli syväpurkautunut ja en saanut sitä lataamaan.Laite on hyvän näköinen siinä ei näy mitään palaneita osia.Jos sinulla olisi tälle käyttöä. ilmoitele.Laite on Lappeenranassa.

Terv. Heimo Jarva
Ismo Salonen
2017-02-21 16:32:28 UTC
Post by h***@gmail.com
[...]
Alkuperäinen kysyjä kyseli tuota 18 vuotta sitten (noin joksikin).
Noissa on muistaakseni tosi onneton hyötysuhde, joutavat ser keräykseen
suoraan.