Signaali / linjaerotusmuuntajia, mistä nykyään?
PenaL
2011-07-08 15:59:53 UTC
Niinköhän olen tätä jo kysynyt, kun Biltema ei enää näyttäisi myyvän
niitä pieniä metallilieriöitä, joiden sisällä on linjatasoinen
signaalimuuntaja. Liittiminä 2 paria RCA:ita kahta päätä. Ei mikään
huippulaite, mutta pelastaa pahassa tilanteessa kun esim. maalenkki
aiheuttaa pahan brummin. Purkki linjaan, ja "the show will go on..." :-).
Ainakaan Hakaniemen Bebekillä ei tiedetty mitään moisesta ihmeestä.

-Pentti
Mika Iisakkila
2011-07-08 16:17:24 UTC
Post by PenaL
Niinköhän olen tätä jo kysynyt, kun Biltema ei enää näyttäisi myyvän
niitä pieniä metallilieriöitä, joiden sisällä on linjatasoinen
signaalimuuntaja. Liittiminä 2 paria RCA:ita kahta päätä.
Oli välillä Partcosta loppu, mutta nyt niitä ilmeisesti taas saa:

http://www.partco.biz/verkkokauppa/product_info.php?products_id=10678
http://www.hut.fi/u/iisakkil/ --Foo.
Jari Kaija
Partcon lisäksi myös SP-Elektroniikka.
[...]