Kapasitiivinen polttoainemittari
Jouko Holopainen
2011-09-09 21:58:36 UTC
Mulla on moinen, siis anturi ("sender") ja mittari.

Mittari näyttää näämmä "80% kokoajan. Tosin kovin monella eri
polttoainemäärällä ei ole tullut vielä kokeiltua.

Noh, mittari ja anturi kumpikaan ei ole kovin kallis, mutta siitä
huolimatta, voiko jotenkin mitata toimiiko kumpi? Molempiin tulee 12V ja
maa, ja anturista menee mittausjohto mittariin.

"Kalibrointi" ei näyttäs vaikuttavan yhtään mitenkään ...
--
@jhol

www.iki.fi/jhol
ap
No mitä se anturi oksentaa ulos? Vai onko se passiivinen?
Näsä
2011-09-11 15:36:13 UTC
Post by Jouko Holopainen
Mulla on moinen, siis anturi ("sender") ja mittari.
Mittari n ytt n mm "80%  kokoajan. Tosin kovin monella eri
polttoainem r ll ei ole tullut viel kokeiltua.
Noh, mittari ja anturi kumpikaan ei ole kovin kallis, mutta siit
huolimatta, voiko jotenkin mitata toimiiko kumpi? Molempiin tulee 12V ja
maa, ja anturista menee mittausjohto mittariin.
"Kalibrointi" ei n ytt s vaikuttavan yht n mitenk n ...
No mit se anturi oksentaa ulos? Vai onko se passiivinen?
Siis vaihtuuko anturin kapasitanssi.
(suomentajan huomio ;) )