Robokits verkkokaupasta kokemuksia
dsl
2011-11-02 13:41:38 UTC
Onko kellään mitään kokemuksia intialaisesta Robokits-verkkokaupasta?

http://robokitsworld.com
http://robokits.co.in

En ole aikaisemmin kyseisestä kaupasta tilannut, joten mielipiteet
olisivat tervetulleita.
Jari Kiiski
2011-11-02 20:33:36 UTC
Mä olen sieltä pari vuotta sitten jonkun kikkareen tilannut.
Tavara tuli nopeasti ja oli hyvälaatuista. Erikoisuutena oli, että
pakkauksena käytetty pahvilaatikko oli kääritty puuvillakankaaseen joka
oli ommeltu kiinni. Osoitetta ei sentään oltu kirjailtu ristipistoilla,
vaan se oli tussilla raapaistu kankaan pintaan.
Maksamiseen käytin paypalia.

-JK-
dsl
2011-12-15 11:10:21 UTC
Post by Jari Kiiski
[...]
No niin. Tilasin kuukausi sitten, mutta epäilin jo tilatessa kaupan
luotettavuutta. Eräs tuttavani oli myös saanut huonoja kokemuksia
kaupasta ja siksi kirjoitin tänne ja kysyin kokemuksia.

Tilaus toimitettiin kohtalaisen nopeasti, mutta osa tavaroista puuttui
ja osa oli rikki. Olin mm. tilannut 10 kpl yhtä komponettia, mutta
sain vain kaksi rikkinäistä!!! Onneksi tuotteen oli paketoitu
umpinaiseen muovipussiin, joten otin kuvan avaamattomasta pussista ja
lähetin sen asiakaspalveluun. Robokits Intia totesi virheen
tapahtuneen, pahoitteli tapahtunutta ja lupasi lähettää tilalle uuden.
Eli siis jäin tyytyväisenä odottamaan uutta lähetystä.

Uutta jo luvattua lähetystä ei ole koskaan postitettu. Kun olen
kysellyt lähetyksen perään, Robokits Intiasta ehdotetaan vain
tilaamaan lisää, jotta nämä puuttuvat osat voitaisiin laittaa uuden
tilauksen mukaan. Vaikuttaa siltä, etteivät tule niitä lähettämään.

Onneksi ei ollut kauhean suurista summista kyse, mutta jos haluat
tulla huijatuksi ja päästä rahoistasi eroon Robokits Intia auttaa.
Muussa tapauksessa harkitse erittäin vakavasti muita vaihtoehtoja!!!

*http://www.robokits.co.in*
****@robokits.co.in*