Töllö LG m2350d
Tomppa
2012-01-23 16:08:47 UTC
Jostain oon kuullut vihiä että kikka3:lla tuon saa tallentamaan usb:n
kautta levylle tai tikulle.
Pitäneekö paikkansa ja vaatiiko jonkin päivityksen ?
Topi Virkki
2012-01-29 10:43:25 UTC
Post by Tomppa
Jostain oon kuullut vihiä että kikka3:lla tuon saa tallentamaan usb:n
kautta levylle tai tikulle.
Pitäneekö paikkansa ja vaatiiko jonkin päivityksen ?
Tallennuksesta en tiedä, mutta perusmalleista on rampautettu myös USB-
toisto, jonka aktivointi onnistuu huoltomenun kautta. menua voi käyttää
erillisen huoltokaukosäätimen avulla. Moniin ohjelmoitaviin
kaukosäätimiin voi asettaa myös huoltokaukosäätimen profiilin.

Itsellä ei ole LG-televisioiden kikkailusta omaa kokemusta.

Keskustelua aiheesta löytyy mm. DVDPlazalta: