Kuka ohjelmoisi muutaman Flash piirin?
Raimo Saarela
2011-09-27 10:46:44 UTC
Hei,

olisi tarve saada ohjelmoiduksi/kopioiduksi yht. alle 10 kpl. flash
piirejä.
Data on saatavissa ehjästä piiristä ja kopiointiin on sekä uusia että
käytettyjä olemassa.
Pikainen netin selailu ei tuonut kuin Partcon, mutta he eivät ko.
piiriä pysty flashäämään.

Olisiko kellään mitään muita varteenotettavia paikkoja tiedossa?

Piiri on tälläinen;

http://fi.mouser.com/Search/ProductDetail.aspx?R=S29GL064N90TFI040virtualkey66850000virtualkey797-S29GL064N90TFI04

-RaS-
pm
2011-09-27 11:46:38 UTC
Tossa yksi laite joka näyttäisi tukevan piiriä (voi tarkistaa itse)

http://www.advin.com/flash-programmer-SuperPro-501S.htm

mutta sekin vaatii erikseen myytävän adapterin tolle piirille. Noi vehkeet
ei tosiaan toimi kuin osalle piireistä suoraan, muuten tarvitaan adapteria
avuksi.

Näyttävät tarjoavan myös Chip-Copy Serviceä, eli piirit postiin rapakon
taakse ja sieltä takaisin.
Raimo Saarela
2011-10-12 13:41:46 UTC
Joo, on vaan täysin järkyttävä hinta...!

Eli eipäs löydy SALO:n kaupungista prommeria, kaikki kun on
palakomponenteissa nykyään, tuolla eräässä paikassa....

Mutta olisiko täällä nyt joku jota homma kiinnostaisi harrasteen
merkeissä?
Minulla on nyt tyhjiä Flash piirejä ja kanta TSOP 48 -> DIL48, eli
vain sopiva prommeri pitäisi löytää.

Toki voi olla, että Protectetd bitti on päällä, ja homma tyssää
siihen, mutta sitten nuo levyt on romua ja ne voi ns. "hakata
paskaksi".

Kukas se vihjaisikaan, että "töistä" löytyisi prommeri?

Ainakin kohtuulliset kahvirahat ja muut kulut maksan kokeilijalle.

Raimo Saarela
Salo

***@gmail.com

GSM; 050-67750
taakse ja sieltä takaisin.
dsl
2011-11-02 15:34:05 UTC
[...]
Kyllä mullakin onnistuu flashays aina moneen eri piiriin tai
microcontrolleriin. Mikähän piiri on kyseessä ja onko ohjelmointi enää
ajankohtainen?

Email: dsl kissanhanta mbnet piste fi