ICOM IC-R71
Antti J Ylikoski
2013-10-05 14:50:39 UTC
Hei

Minulla on Icomin IC-R71-liikennevastaanotin, jonka olen pelastanut
käytettynä radioliikkeestä; ja jota aion huollattaa.

Kaikki on muutoin aivan selvää; mutta voisitko joku läsnä oleva wizardi
kertoa, oliko niin, että tähän vastaanottimeen oli joku ostettavissa
oleva ratkaisu siihen ongelmaan, kun muistien paristo loplta tyhjenee,
ja ohjelmointi katoaa taivaan tuuliin kuin intiaanien savumerkit.

Muistaakseni Radiomaailma-lehdessä oli taannoin tästä asiasta jotakin
juttua.

terv Dr Antti Ylikoski
Suomi
Kim Saarikoski