BeoVision 3 annetaan hyvään kotiin
Timo Raunio
2012-01-24 10:46:28 UTC
Nyt olisi tarjolla markkinoiden kaunein 32" laajakuvaputkitelkkari
todelliseen uloskantohintaan: 0e.
ks. www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=526
Jos jotakuta kiinnostaa vielä hifistellä putkitelkkarin erinomaisen kuvan ja
äänen kanssa, niin pistäpä viestiä
zibe_ at hotmail piste com
Muuten täysin siisti ja toimiva, mutta focus näyttää olevan hieman pielessä.
Pätevä tee-se-itse-mies osannee tuon säädellä kohdalleen. Mustin raamein.
Sijainti helsingissä. Olisi sääli roudata kaunotar sorttiasemalle...

T: TR

Jeppe
2012-01-24 14:06:14 UTC
Post by Timo Raunio
[...]
Onko missä suunnassa? Toimiva kapula samaan hintaan? Pahuksen painava,
no hävittämäni 37" Grundig paivoi 89kg. Pistä privaa.