Pitkiä IEC-virtakaapeleita?
Mika Iisakkila
2011-06-28 20:09:02 UTC
Mistä löytäisi järkevään hintaan pitkiä IEC7-tökkelillä varustettuja
verkkovirtakaapeleita? Eli se maadoittamaton "8"-plugi toisessa
päässä. Partcossa on nelimetrisiä helppoon hintaan, mutta saattaisin
tarvita pitempiäkin (ja myös valkoisia).
http://www.hut.fi/u/iisakkil/ --Foo.
Georg Bjarnfredarson
2011-06-28 20:39:53 UTC
Post by Mika Iisakkila
[...]
Matti Käeltä olen oppinut että kaiken tarvittavan saa
DealExtremestä, joko kävit sieltä katsomassa?
Mika Iisakkila
2011-06-28 21:02:11 UTC
Post by Georg Bjarnfredarson
Matti Käeltä olen oppinut että kaiken tarvittavan saa
DealExtremestä, joko kävit sieltä katsomassa?
Minä olen oppinut (sekä itse, että Matti Käeltä), että sieltä saa
lähinnä hirveää paskaa :D Mutta ei, ei tullut taas edes mieleen,
vaikka juuri etsiskelin sieltä muuta. Pitää katsoa.
http://www.hut.fi/u/iisakkil/ --Foo.
-=A.McYnen=-
2011-06-30 21:40:35 UTC
Post by Mika Iisakkila
Mistä löytäisi järkevään hintaan pitkiä IEC7-tökkelillä varustettuja
verkkovirtakaapeleita? Eli se maadoittamaton "8"-plugi toisessa
päässä.
Vaasan Ellukeskuksella näyttää olevan 5m johtoa myös valkoisena,
mutta siihen ne pituudet sielläkin sitten loppuu.

http://www.vekoy.com/index.php?cPath=61_117_1595