Kuka osaisi ja tekisi - pintaliitoskomponentin ja tehomodulin vaihto
ftec
2011-08-04 15:14:33 UTC
Moottorin ohjaimesta paloi tehomoduli ja prossusta mahdollisesti pari
IO:ta. Mistä löytäisin näppärän kaverin tai firman joka vaihtaisi
komponentit? Prossu on pintaliitoskomponentti, eikä ole välineitä eikä
kokemusta pintaliitoskomponenttien vaihtamiseen, joten melko varmasti
tulisi vain suuri katastrofi itse yritettynä.

Tehomoduli on tyyppiä Fairchild FSBB20CH60 tai varmaan FSBB20CH60F koska
ensimainittua ei ehkä enää saa. Prossu on tyyppiä MC56F8322. Voin tilata
komponentit tarvittaessa.

/Risto

ftec
2011-08-04 15:17:38 UTC
PS. SP on f-tecatppdotinetdotfi

at ja 2 kpl dot korvattuna asianmukaisin merkein.

/Risto

Otto J. Makela
2011-08-05 07:34:02 UTC
Post by ftec
[...]
Tieto paikkakunnasta puuttuu? Helsingissä Hacklabilla löytyy laitteet
ja myös asiantuntevia käyttäjiä, tiistaisin on avoimet ovet:
http://www.hacklab.fi/
--
/* * * Otto J. Makela <***@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */
/* * * Computers Rule 01001111 01001011 * * * * * * */
Tauno Voipio
2011-08-05 13:45:09 UTC
Post by ftec
[...]
Prosessori on Motorolan 56800 -sarjan DSP, joka sisältää kolme
Flash-muistia. Onhan käytössäsi vanhan prosessorin Flashien
sisältö ja väline ohjelmoimiseen?
--
Tauno Voipio